Veelgestelde vragen

Ingang winkel KunstSpiegel

Hoe kan ik online een bestelling plaatsen?
Kies een product naar keuze, vul in of selecteer de gewenste maat en druk op 'bestellen'. Een nieuwe pagina opent met jouw selectie. Als dit in orde is druk je op 'Bestelling afronden'. Hier kan je de adresgegevens invullen en een betaalmode kiezen. Wanneer je bestelling correct is voltooid ontvang je bericht per e-mail. 

Hoe bestel ik een product op maat?
Bij producten die op maat te bestellen zijn kan je jouw gewenste maat opgeven, voor meer informatie kan je kijken op lijst op maat of spiegel op maat.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Jazeker. Bij Cruquius, provincie noord-holland in de buurt van Haarlem/Heemstede. Je kunt al onze producten bekijken in de showroom. Soms is het mogelijk jouw bestelling te maken terwijl je wacht.

Maandag tot en met zaterdag kun je in onze winkel terecht. Bekijk hier het adres en de openingstijden.

Lukt het niet om te bestellen? Je kunt ons op openingsuren telefonisch bereiken om je te helpen.

Bezorginformatie

Wat zijn de bezorgkosten?
€ 0, jouw bestelling word helemaal gratis bezorgd. Of je nou heel veel of heel weinig besteld, wij zullen altijd gratis bestellingen bezorgen. De enige uitzondering hierop zijn de proefstukken van lijsten, die als pakketpost worden opgestuurd.

Wie bezorgd mijn bestelling?
Lijsten en spiegels zijn kwetsbaar. Ervaring leert dat externe vervoerders niet altijd voorzichtig zullen zijn met jouw bestelling. Wij bezorgen daarom alle bestellingen met onze eigen bestelbussen en chauffeurs. Zo kunnen wij garanderen dat ook jouw bestelling in goede staat aankomt. 

Wat is de levertijd?
Dat verschilt per product. De meeste bestellingen kunnen wij bezorgen binnen 15 dagen. Alleen bij spiegels op maat of spiegels met een facetrand kan de levertijd oplopen tot 6-8 weken. Wij doen ons best om zo snel mogelijk jouw bestelling te leveren.

Waarom leveren jullie niet de volgende dag?
Wij vinden het belangrijk dat jouw bestelling aan onze strenge kwaliteitseisen voldoet. Een lijst of spiegel verlaat de lijstenmakerij pas als deze goed is. Dit is een tijdrovend proces. Het is daarom niet mogelijk om de dag nadat je besteld hebt al te leveren. 

Garantievoorwaarden & betaling

Heb ik recht op garantie?
Ja, KunstSpiegel geeft 1 jaar garantie op alle producten in de winkel en webshop. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling is er een mogelijkheid om jouw bestelling te herroepen. Niet alle producten kunnen worden teruggezonden denk daarbij aan op maat gemaakte producten. Neem voor de zekerheid eerst contact op met ons om te bespreken of je voor retournering in aanmerking komt.

Op welke wijze kan ik betalen?

  • iDeal
  • Credit Card: Visa, Mastercard
  • Paypal
  • Vooruit met bankoverschrijving
  • Achteraf betalen met Klarna

Is betalen bij KunstSpiegel.nl veilig?
Ja, dat is veilig. Wij maken gebruik van het SSL veiligheidscertificaat, waardoor onze website beveiligd is en jouw persoonlijke gegevens versleuteld worden verstuurd. Wij bewaren geen credit-card gegevens.